Veckan!

Har varit dålig på att skriva men har inte mått bra denna veckan. Om jag skulle skriva skulle jag väl bara klaga och nämna i varje inlägg hur förkyld och sånt jag är och det finns inget värre än dom som ska beklaga sig varje dag och i varje inlägg. Stor offerkofta på dom och väldigt mycket "tyck-synd-om-mig".
 
I alla fall, jag har trotsat förkylningen lite och varit på Radix ändå. Man får bara 142:- om dagen, alltså inte alls mycket! Men man behöver ju pengarna så har inte råd att vara hemma... Men det har gått bra! Har varit ute med CVn och skickat lite ansökningar. Rätt sega dagar denna veckan.
 
Igår kom Janeth en runda och vi hade massa att prata om! Trevligt som alltid :) Idag har jag börjat kolla på "TVD" säsong 4. Vill egentligen fortsätta kolla men orkar inte och tänkte anstränga mig att skriva ett inlägg. Imon åker jag och mamma till IKEA och på lördag får jag träffa min man igen som kommer hem imon! 
 
Min klänning kom i förrgår och har även köpt 2 par skor i veckan. Bilder kommer när jag tagit kort på dom! Ett par är faktiskt från Lidl men My har liknande och säger att dom är jättesköna så jag litar på henne! 
 
xoxo linda