Veckan!

Har verkligen varit dålig på att updatera här... Sist jag skrev skulle jag ju till AF och skrivas in i jobbgarantin, vilket jag gjorde! Ska gå hos en jobbcoach varje dag tills jag inte behöver mer. Hoppas ju på tillräckligt med timmar på jobbet. Ska även kolla efter lite fler jobb och sånt. Vet inte riktigt vad jag ska gör hos jobbcoachen mer än att fixa med CV, personligtbrev och lära sig lite knep när det gäller aställningsintervjuer. Jag kommer inte riktigt göra det dom andra ska eftersom jag har ett så kallat "jobblöfte", och då ska vi utgå från det. 
 
På kvällen firade vi min kusin och jag hade riktigt trevligt! En av hennes hundar blev totalt förälskad i mig och skulle gosa med håret. Han slickade även på håret så jag gissar att det var mitt torrschampoo han va ute efter! 
 
I lördags åkte jag till Rickard. Fick 3 timmars sömn för vi va hemma runt halv 4, somnade runt 4 och vaknade vid 7. I alla fall, vi 2 åkte till Kalmar och kollade lite och hade mysigt. Vi va bland annat på IKEA och då svävar tankarna iväg till ett eget ställe :) Hemma hos honom fixades det med målning. I söndags tapetserade han och hans pappa och jag hoppas det blir bra när allt är klart för tapeten sammarbetade inte alls. Jobbade efter det.
 
I veckan har jag inte gjort speciellt mycket. Har sett säsong 3 av TVD och läst klart hela Hammarbyserien. Fick till bibblan för att låna den sista. Putsade även mammas fönster igår, hoppas hon blir nöjd!
 
Imon åker jag till Rickard och bor där en vecka (till lördag/söndag). Lite dålig tajming för jag börjar hos jobbcoachen på måndag, så måste åka från R till Växjö. Men då har jag ju i alla fall något att göra om dagarna :) Har böcker och filmer med mig också när man har tid över :) På lördag nästa vecka skriver jag även högskoleprovet! 
 
xoxo linda