Hej!

Har inte haft tid, lust eller ork att skriva här. Va ju hos Elin tisdag - onsdag och vi dansade och hade kul! Sen hem och efter ett tag kom Janeth och hon hade med sig säsong 2 och 3 av "The Vampire Diaries". Håller på med säsong 2 nu och det är svårt att sluta kolla! Har ju som sagt blivit helt kär i Ian Somerhalder som spelar Damon Salvatore, hur kan jag ha missat honom innan? Så snygg! 
Bara att titta på honom! 
 
Igår åkte jag till Karlskrona med Rickards pappa och syster för att hälsa på R. Fick se hur han bor och sånt :) Ser lite ut som ett fängelse ^^ 
 
Ikväll ska vi på bio och jag hoppas filmen är bra! Just det, glömde berätta att dom ringde i tisdags och jag fick jobbet! Om inget annat händer så börjar jag om ca 1 -2 månader :) Nästa vecka ska jag och My till Ullared och då ska jag köpa "TVP" så jag slipper låna :) Och måste kolla böcker och vinterjacka. Ska leta resesällskap som vill dela på bensinen också. 
 
xoxo linda