Min sommar!

Jag hade som mål att göra mycket denna sommaren eftersom det var slut på skola och sånt. Och jag måste säga att jag har lyckats med det, i alla fall för att vara jag.  
- Jobbade som volontär i 1 månad och fick träffa så underbara människor och hade verkligen kul varenda dag. Så många människor i olika åldrar, med olika bakgrunder, kön, raser och intressen, från olika delar av världen.
- Åkte till Turkiet med syster och Janeth, första gången för alla 3 utan vuxna och allt gick jättebra!
- Genom volontärarbetet fick vi möjligheten att få gratis biljetter till Gyllene Tiders konsert i Göteborg, det mest spontana jag har gjort! När vi bestämde oss för att se konserten var det på förmiddagen samma dag som den skulle vara!
- Bokade 2 dagar med Rickard i Göteborg.  
- En vecka med mamma och My i Göteborg, med besök av barndomsvän + mamma och Rickard.   
- Åkte till Malmö med My för att se Rix FM.- Rix FM med My och några av volontärerna.   
- Fick möjligheten att åka till Solna för att se finalen i Dam EM i Firends Arena. Även om jag inte var intresserad av fotboll så hann jag bli det lite och oavsett så var det en upplevelse, folket, stämningen, arenan och allt som hör till!  
- Vunnit på bilbingo.  
- Haft en mysdag i Hällevik med släkten.  
- Tappat min mobil i en toalettstol (och det tog ca 2 månader med strul hit och dit innan man fick en ny, historien finns i ett annat inlägg)   
Detta är inte i ordning, men detta är min sommar (juni - augusti) och jag är såååå nöjd! Jag har aldrig gjort så mycket under en sommar och därför är jag extra glad över detta, jag har fått uppleva så mycket med allt detta som hänt och inget har varit negativt!
  
Några bilder från min sommar! Nu ska jag planera hur jag vill att mitt liv ska se ut, i alla fall resten av året. Och om jag har en dålig dag kan jag bara tänka på allt jag har gjort :)  
xoxo linda