24 april 2014

Och den dåliga updatteringen fortsätter! Har som sagt inte mycket att skriva om eftersom jag mest bara pluggar och då händer det ju ingenting intressant. Har suttit med det ett tag idag, ett tag ute på altanen faktiskt i det sköna vädret :) Ikväll har vi haft gymnastik och det har gått bra, man ser verkligen hur många av barnen har utvecklats och blivit bättre, riktigt kul! Nu har vi bara en träning kvar, men två genrep och uppvisningar. 
 
Ryggen är en aning bättre idag men den tar fortfarande andan ur mig i vissa lägen. Idag är det tyvärr svårare att hitta ett skönt läge men det är väl bara att bita ihop, det finns ju inget som gör att det går över så det är bara att låta det gå. Hoppas jag kan träna imon bara, ska prova ett nytt dans pass som heter SH´BAM. 
 
Just nu håller jag på att skirva ut dagens planering till gymnastiken så jag har det på papper och även ned skrivet och uppritat. Ska försöka läsa några sidor till sen innan jag lägger mig! 
 
xoxo linda