Ger upp!

Nu har jag påbörjat fråga 1 och det är på gång! Ska skriva 3-4 sidor och har nu skrivit 1 hel sida, så det ser lovande ut för jag har ju en del kvar att skriva, så jag håller nog måttet! Ska be mamma läsa igenom det med när jag är klar så jag vet hur mycket som behöver ändras. Ska även be min kompis mamma att läsa igenom för hon ville det, och hon har ju med gått på universitet så det funkar bra för min del! Men för nu så ger jag upp!!!
 
Nu hade jag tänkt gå och ta något litet att äta, om jag orkar, annars kanske jag bara drickern något och äter mer imon. Får se hur länge jag sover imon (idag), måste verkligen skriva klart så jag kan skriva ut det och sen börja på nästa uppgift. Blir en del skolinlägg men det är för att det är det enda jag gör för tillfället, eller i alla fall det jag lägger stor fokus på. I veckan som kommer blir det inte så mycket jobb, vet bara att jag ska jobba på söndag, och så har ju en bredvidgång på tisdag. 
 
Ska på fest på lördag hos Elin, blir tyvärr att åka hem direkt efter så jag kan sova och fixa mig ordentligt innan jobb, så man håller sig pigg. Ska även kolla med dom om jag få gå tidigare 2 maj för då börjar jag ju med den nya tjejen på Virda, hon beräknask omma ca 13:20 och jag slutar 13 på McDonalds, kommer inte hinna till Virda innan hon är där, så ska se om jag kan få åka runt halv 1 istället, om jag ber snällt så kanske det kan gå! 
 
Hittade gamla bilder på datorn från nyår när jag hade fixat hår och smink. Invigde min hårmunk då minns jag. 
 
xoxo linda