HEJ!

Var helt DÖD efter zumba-maratonet i söndags, kändes bra efter passet men sen skulle jag och My jobba och då kom verkligen allt. Ont i hela kroppen och skulle kunnat somna där på plats! 
 
I måndags var det första dagen i skolan och det var helt okej! Det är ju väldigt intressant att höra alla diskussioner men jag hänger ju inte med i allt dom säger för typ 95% av alla elever jobbar på en förskola, så jag ligger i underläge där och det känns ju inte så bra. Men som sagt, intressant ändå! Hem och sen träna direkt. Sen kom min barndomsvän Simon och vi pratade i evigeheter kändes det som, så längesen sen sist. 
 
Igår var det skola igen, längre dag! Det gick bra då med, jag lär ju mig mer för varje gång. Och även idag så har det gått bra, vi har påbörjat ett grupparbete, får se hur det går att göra allt över nätet och sen kunna redovisa det under nästa träff...
 
Ikväll ska jag plugga lite och bara ta det lugnt! Hoppade boxningen för jag vehöver verkligen ta det lugnt medan jag kan. Hade medarbetarsamtal på McDonalds och berättade om mitt nya ansvar på Virda, så som det ser ut nu kommer jag jobba varje helg... Men det hoppas och tror jag inte att jag kommer, men man vet ju aldrig.
 
xoxo linda