Sen sist...

Jag blev klar med alla uppgifter i fredags inna vi åkte till IKEA. Där träffade vi Elin som hängde med, inte setts på typ evigheter så det va kul :) vi kom hem sent, men färgade ändå mitt hår och gjorde tacos, började med den 20 i 11 på kvällen... Men gott va det!

I lördags åkte jag och My för att städa och sen blev det buskis med henne, mamma och mormor. Andra akten va roligast! Sen blev det kinamat efter det :)

I söndags jobbade jag 8-17 och det började med kaos och slag, men som jag skrev i ett annat inlägg, det är sånt man får ta. Men dagen blev bättre så det var infa problem, satr ute i solen en stund, härligt!!
Efter det åkte jag till Rickard för vi skulle fira hans syster. Det va som vanligt kul att träffa alla och Peggy är ju så rolig :) Riktig komiker trots att hon inte ens är 2 år! Och så fick jag hålla i lilla bebisen Jack, hur mysig som helst! Bebisgos :D han va jätte snäll och lugn och sov i stort sett hela tiden han va hos mig. Vi blev bjudna på en väldigt god paj/tårta, skulle tagit receptet...

I måndags var det jobb på McDonalds och det gick inte så super bra men det var inte mitt fel alla gånger, kanske bara en gång så det är ju positivt i alla fall.

I tisdags va jag hemma och kollade inspelningar nästan hela dagen. Vid 18 var det daga för Zumba.

Igår åkte jag med min kusin till universitetet för en rundtur. Hon har ju gått där innan så hon visste ju va allt låg. Det var till väldigt stor hjälp och jag är tacksam att hon ställde upp! Sen luncha med älskling och sen va jag på McDonalds 16:30-19:30 och det gick mycket bättre.

Idag har jag duschat och pantat, borde dammsuga... Vid ca 16 åker jag och My till stan för att kolla lite på Grand och vid 17:30 är det gymnastik.

xoxo linda