Trött som ett as!!

Vid 9 igår morse ringde chefen och frågade om jag ville/kunde jobba natt på Virda. Jag sa ja, lite rädd eftersom jag inte gillar mörker eller att vara ensam i en stor byggnad, plus att barnet som är inne kan få kramp så han kräver tillsyns var 30 minut.

Åkte till stan med mamma och My och shoppade lite saker, egentligen bara hyggien artiklar men ändå bra att ha :) sen hem och jag han sova i ca 20-30 minuter innan jag och My skulle prova den nya dansen, som var helt okej. Sen hem och tanken va att jag skulle sova lite där men jag duschade och la mig lite och kollade på TV istället innan maten va klar och sen var det bara att packa och åka!

Det är ca 1,5 timme kvar till jag slutar, har jobbat sen 21. Är dödstrött så kommer verkligen sova gott sen! Ska till Elin vid 6 så får se hur mycket jag hinner fixa mig innan vi åker. Har ställt mobilen på 20 minuter gånger 3 där jag har låtit mig försöka sova under tiden så lite mer sömn har jag fått, men har nästan varit uppe ett helt dygn innan jag somnar hemma sen, segt. Har i alla fall gjort skolarbete, borde göra mer men det går inte när huvudet lägger av, så nu gör jag korsord istället och hittade detta:

Behöver inte ens nömna hur överdrivet glad jag blev :)

Har precis gett pojken sin morgon medicin så nu hoppas jag att han somnar om, det är ju trots allt lördag :) Har även kollat på 4 filmer så jag har ljud igång, hade nog inte kunnat vara här annars.

xoxo linda