Förkyld!

Känns verkligen skit kul att man gått och blivit förkyld nu i veckan när man jobbar såhär i helgen. Än så länge går det bra men är segare än jag eventuellt borde.

Körde första dubbelpasset med natt efter nu inatt och det gick bra. Fick ca 1,5 timmes sömn innan Mcdonalds och nu på morgonen fick jag ca 2,5 timme. Ska sluta vid 16 för att åka hem och sova så det ska bli skönt! Verkar inte vara allt för varmt eller ljust idag så jag ska nog kunna somna!

Inatt är det 1-4:30 som gäller! Får se om det är mycket folk inatt igen. Alla säger att det är rusning och kaos under Karl-Oskar helgen men jag tycker nästan inte det var värre än lönehelg. Men jag kanske jämför med juldagen utan att jag vet det själv, för då var det smockat!

Sitter och kollar film med mitt barn på jobbet just nu, vi ska ut på promenad runt kvart över - halv så jag hoppas man piggnar till lite då. Känner mig lite som en zombie, speciellt nu med förkylningen.

xoxo linda