God morgon!

Jag måste bli bättre på att lägga mig tidigt, helst innan 12 för jag är så trött när jag vaknar. Börjar inte jobba fören 17 så kan ju sova vidare, men det känns inte så bra att sova bort hela dagen även om det är väldigt lockande...

Annars då? Igår tog jag 30 minuter på crossen medan syrran hade gruppträning och sen körde vi zumba i 1 timme. Jag försökte köra på lite extra på båda passen eftersom det var så längesen, och svettigt blev det! Ska försöka ner en runda igen idag, men ska fika vid 1 så jag får se om jag tar det före eller efter, eller om jag tar det imon innan jobbet.

Invigde mina nya kläder som jag köpte i Helsingborg, super sköna! Och tycker byxorna är snygga så man skulle kunna ha dom som vanliga leggings för det är liknande matetial. Har så många olika kläder nu känns det som, får snart inte plats mer! Men det är ju kul :)

Har ju köpt Dacke kläder som jag ska ha på träningarna men tänkte även köpa mig en träningsoverall denna terminen som man kan ha över men även på våra möten och uppvisningar. Den har jag för mig var onödigt dyr men det är ju något jag kan använda länge.

Ska försöka ta tag i min kondition mer så imon efter jobbet åker jag och J till Växjö för att kolla skor! Jag behöver några med bra dämpning eftersom mina benhinnor strular så förbannat. Även sånt tycker jag är onödigt dyrt, och det är väl egentligen dumt att köpa nya nu när vädret blir sämre, men jag får väl hoppas dom håller länge ändå :) Nu ska jag äta frukost!

xoxo linda