Karl-Oskar

Helgen var tuff som jag trodde den skulle bli. Slutade på Virda vid 16:30 på lördagen och åkte hem för att sova. Sov till och från fram till 23:15 för att sen göra mig i ordning och åka till McDonalds.
Jag slutade 4:43 men skulle skjutsa hem en annan som jobbar här för vi bor nästan grannar, så jag väntade lite. Då slutade alla samtidigt så vi stod och pratade i omklädningsrummet en stund men sen var vi tvugna att låsa restaurangen så vi stod ute och pratade allihopa. Först var vi 6 som stod där, riktigt kul. Det är ända chansen vi har att prata med varandra egentligen, det går inte när vi jobbar och det är sällan har ens har en rast, så det var super kul! Stod där ett tag och sen gick jag, en arbetsledare och hon jag skulle skjutsa hem åt samma håll och då stod vi och pratade en massa också.

Det slutade med att vi var hemma ungefär 6:45 och jag skulle upp vid 8 igen. Inte mycket sömn men alltid något i alla fall :) Var lagom seg när jag kom till Virda vid 9, men det gick bra ändå! Körde på 2 längre promenader så man höll sig något vaken.

Natten innan jobbade jag ju också. Det var segt att komma till Virda vid 9 då med, men hade fått nästan 3 timmars sömn i alla fall. Inte för att jag tror det hjälpte...

Denna veckan har jag inte överdrivet mycket planerat, ska till Rickards syster på onsdag tänkte jag, ska bara se så hon är hemma då och kan ta emot mig :) sen ska jag putsa fönster med My, det sista vi gör där för sen slutar vi troligen, har varken tid eller lust att fortsätta.

I helgen är det marknad i Alvesta och då ska vi ha Zumba uppvisning, ska bli super kul för jag missade denna helgen eftersom jag jobbade hela tiden.

Men i övrigt tycker jag helgen har varit hely okej ändå! Hade velat se Rix FM för det har jag gjort i så många år, men nu tjänade jag pengar istället för att slösa ;)

xoxo linda