Tillbaka på jobbet

Började vid 9 och sen dess har det rullat på sakta men säkert. Har inte gjort så överdrivet mycket än men vi är sega båda två så det kommer! Tar väl en promenad för att piggna till sen :)

Glömde ju ställa in min skor i torkskåpet så dom var blöta när jag skulle hem igår, tur att man har inneskor (foppa tofflor) som man kunde åka i. Mina är så coola med, dom har foder ;) lite väl varmt i sommras men till senhösten och vintern så blir det nog jätte skönt!

Kollar på film just nu och försöker hålla mig vaken. Fick 7 timmar så borde vara piggare, men tydligen inte... Imon så slutar jag 17:15 och har inget planerat efter det, och på måndag ska jag till Älmhult och träffa Elin innan hon lämnar Sverige i 9 månader för att bosätta sig i London, så jag får sova ut innan jag ska till henne.

Måste söka ledigt från Mcdonalds på en del pass, blir lite less på det men kan dom inte göra rätt från början så blir det så. Aja, det blir nog bra till sist! Nu ska jag fortsätta kolla på Den ofrivillge golfaren (Sällskapsresan).

xoxo linda