3 timmar

Sitter på jobbet just nu och är helt slut, det funkar inte att varva dag/kvälls jobb med nattpass och det inser man alltid när det är gjort. Men, jag har haft kul, särskillt nätterna på McDonald's i torsdags och fredags! Mycket att göra och bästa folket att jobba med :) hade kassa i fredags och då stötte man på en och annan idiot som vägrade lyssna så stackars H fick ta hand om dom. 

Slutar om 3 timmar och det skönaste hade varit att få åka hem, men det är faktiskt så att jag har en dejt med syrran ikväll! Nöjesnytt-fest och jag blev mys dejt, kommer nog bli kul plus att Janeth är där med sitt jobb :) 

Jobbar kvällarna fram till nyår men måste plugga innan jag börjar, ska va klar med en bok på fredag... men ska ändå ta sovmorgon, börjar inte fören 18:15 nämligen och sen stannar jag nog i Växjö så jag tar med mig boken.

xoxo linda