God middag!

Hade tänkt ge mig sovmorgon och vakna när jag kände för det men så blev det inte! Vid 9:20 ungefär så ringde en skola i min kommun och undrade om jag ville komma på intervju, jag hade nämligen sökt ett jobb som förskollärare där förra veckan. Trots osäkerhet så åkte jag dit, jag menar, nu har jag 4 jobb, och det blir 5 med detta. Inget är på heltid men det tar ju ändå tid. Trots detta så ville han gärna att jag skulle komma på måndag och provjobba för att se hur det fungerar. Har ju länge velat jobba med barn men har ju aldrig fått komma på intervju, och så självklart så får jag det när jag har som minst tid, men kul!

I tisdags var jag på intervju för Dackegymnasterna och ska börja där som ledare och förra veckan började jag på Virda. Rätt mycket på en gång, så jag hoppas verkligen att det går bra.

Har uppdaterat dåligt, var hos Rickard söndag - tisdag och igår jobbade jag. Imon har jag min sista dag på bredvidgång, ska ha om 2 veckor men det är bara 3 timmar för det är på morgonen.

Vid 15:45 åker jag, My och Janeth till Gustavslund för att vara med på en Dacke träning, sen kör vi dubbelpass mes Zumba! Skönt att röra på sig lite.

xoxo linda