It's a brand new day!

Idag är det måndag, alltså en ny vecka! Denna veckan kommer tack och lov vara lugnare än förra. Har inte haft en fri dag på 2 veckor så jag värdesätter verkligen mina 2 lediga dagar som är idag och imon. Jobbar 4 timmar på onsdag, radix på torsdag och McDonalds fredag - söndag + städa söndag. På fredag blir det en seg dag, jobbar 11:30-19, men jag får i alla fall ledigt på kvällen och så börjar jag inte förren 1:00 på lördag så det är skönt. 
 
Just nu gör jag inte mycket, fixar med lite saker på datorn och så. Vid 15:35 går tåget mot stan, jag ska till Centralen och prata med en kvinna om vård utbildningar och så ska hon hjälpa mig att söka en. Sökte en hos Allbo Lärcenter i torsdags men har lite saker som ska skickas med posten till dom, och så är den inte på distans så jag ska söka lite annat också. Mejlade deras rektor och han sa att det ska dyka upp någon flexibel lösning till hösten så det ska jag söka när det dyker upp! Jag vill inte plugga heltid för då måste jag sluta med något/några av mina jobb och det vill jag inte. 
 
På tal om något helt annat så är det endast 1 vecka kvar till jag fyller hela 20 år! Och det är extra skönt för jag är faktiskt ledig hela dagen! 
 
xoxo linda