Träna!

Har varit och provjobbat idag på en förskola. Det gick bra, tyvärr var mästan alla barn sjuka så det var ju inte mycket att göra... Och vi bestämde att jag blir vikarie istället för jag kan inte jobba heltid, det går inte. Så vi får väl se om dom hör av sig någon gång :) Virda ringde så jag ska jobba på fredag, blir jobba, hem och sova för att sen åka till McDonalds. 
 
Jobbade 8-26 och kommer hem, trött och ont i huvudet. Möts av en grinig familj, väldigt kul att komma hem då. Tur att katterna finns, dom räddar mycket, även om dom inte är med mig i mitt rum. Men ibland är det inte speciellt kul hemma, speciellt inte när man då inte är pigg och dom andra små tjuriga över något. Aja... Ska byta om för vid 18:00 ska vi träna! Är inte direkt sugen på det, hade hellre velat vila lite innan men det kan jag ju glömma.
 
xoxo linda