Harry Potter!

Va på kalaset till ungefär 6 och sen åkte jag hem och sov, sen jobb! Gick bra och det var trevliga kunder. Någon tyckte synd om mig för att jag stog i kassan (tog deras beställningar) och sen behövde städa i lobbyn, så han sa att han hade 2 cheese (?) över om jag ville ha och så var jag bjuden på efterfest, snällt men nej tack! Såna kunder är roliga att träffa, dom är trevliga och försöker göra vårt jobb lite lättare.

Sov till 12-tiden idag och har till sist tagit tag i flyttprylarna kag fick i julklapp så nu står dom bland det andra :) Borde dammsuga men orkar inte så får väl ta det imon.

Just nu kollar jag på Harry Potter 5, fick kolla om för jag somnade ifrån den. Har läst en del idag och jag blir så trött av det så till sist deckade jag. Har även kollat på Monsters Inc som var flera år sen sist! Blir nog en HP film till sen skulle jag gissa på :)

Jag igår!




xoxo linda