Hos Rickard!

Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Bytte sårtejp över stygnen för dom var blodiga, så det fick My hjälpa mig med. Små fina stygn så det blir nog ett mycket finare ärr sen än det förra :) Ringde VC och fick tid på fredag morgon för att ta bort stygnen och även kommunen så på torsdag eftermiddag ska jag på intervju. Hoppas det går bra för nu behöver jag alla jobb och pengar jag kan få för det blir tydligen London i juni. Vill ju självklart dit, har pratat om det i flera år och besöka HP studion, men jag vill ha råd att åka, göra saker och ändå ha pengar över, men som det ser ut idag går inte det. Får helt enkelt se.

Just nu är jag hos Rickard och ska sova här inatt, mysigt! Kom precis hem från stallet så han står i duschen nu, väldigt kallt ute så jag förstår honom. Själv ligger jag under en filt och värmer mig med ena katten :) Vi ska äta kesella och frysta bär sen, gott! Kollar nog på en film med Robert Gustafsson samtidigt också.

xoxo linda