På Radix!

Är på Radix just nu och gör inte allt för mycket! Har kollat Aftonbladet och Facebook, men inte så mycket mer. Om ca 1 timme ska jag och My till BVC för att passa Peggy igen, mysigt! :) Tyvärr är hon lite sjuk så det blir en utomhuspromenad med vagnen istället, men skönt det med!
 
Tränade ju dubbelpass igår och det känns idag, ont i armar och lite i benen, och magen. Hatar att ha träningsvärk i magen för jag blir faktiskt dålig av det, smärtan känns inte som träningsvärk utan mer som en vanlig smärta när man har ont, svårt att äta och mår allmänt skit, men men, för sent nu. Det var i alla fall kul att träna! Ikväll skulle det varit boxning men p.g.a tråkiga omständigheter så hoppar vi den! Men det kan vara skönt att vila, tar ju ändå en promenad med lilltjejen :) Ska försöka äta en banan snart tänkte jag, hoppas man blir bättre då.
 
Annars då? Kommer inte göra speciellt mycket mer idag. Ska gå till Jonas när vi är klara med BVC, mejlade honom men han har fortfarande inte svarat, så får helt enkelt ta och gå dit nu då. Ska se så dom har öppet bara, har sett på hans flickväns FB att dom renoverar typ hela huset. Och så ska vi hämta en tröja som My har beställt, och även hämta ett paket på ICA, har beställt sista delen av Hungerspelen - Revolt, håller nämligen på i första men har inte nämnt det! Ska se om jag hittar någon rolig bok på lördag för då blir det Ullared med Rickards mamma och hans systrar, en tjejtripp! Ska bli trevligt :) Och på kvällen är det första avsnittet av Melodifestivalen! Sån nörd, jag vet!
 
xoxo linda