Snart handla!

Tog tåget hem och sen åt jag. Har precis sett ett avsnitt av TVD och tänkte kolla på dom 2 sista som ligger ute sen. Ska snart handla med My och sen ska vi laga mat, pasta och skinksås blir det! Så otroligt gott!! Inte alls som den skiten man fick i skolan som såg ut som en spya. Har lagt upp bild på det förr men kommer göra det sen med. 
 
Hade tänkt se på Ravenswood också för det är 3 nya avsnitt där som jag inte har sett, men det får jag ta imom för det hinner jag inte idag, ska ju sova runt 18 sen. På torsdagar på TV11 går Ravenswood och sen direkt efter går The Originals, så det spelar jag in. Jag har funderat på om jag ska vänta med Ravenswood tills dom visas på TV (Dom avsnitten jag inte sett) men det dröjer 1 månad tills vi är i fas med varandra så jag bryr mig inte om det, och The Originals har jag bara sett 1 avsitt av så det spelar ju ingen roll, kan se det på TV istället även om det var många avsnitt ute. Samma med Hart of Dixie. 
 
Dom serierna jag följer nu är:
The Vampire Diaries 
The Originals
Glee
Pretty Little Liars
Ravenswood 
Hart of Dixie
Lite mycket ibland att försöka hinna med alla men det får ju gå som det går. Har fått skriva ner vilka avsnitt jag är på för att annars blandar jag ihop allt. Nu blev detta ett onödigt inlägg men jag har tid över och då blir det så ;) 
 
xoxo linda