Snart sova?

Har läst ut en tidning och en bok idag så ska läsa fortsättningen imon. Hittade en text på FB för ett tag sen där det stod att man skulle ha en burk och varje gång man läst ut en bok så skriver man det på en lapp och lägger den i burken för att sen öppna när året är slut, och på så vis kolla hur många och vilka böcker man läst under året. Nördigt jag vet, men jag älskar att läsa och är boknörd så jag ska faktiskt göra detta! Jag gillar att vara boknörd, blir så glad när jag köper en ny bok eller läser om någon intressant och sen köpa den, härligt! Om jag kommer ihåg det så ska jag skriva om boken imon (idag)!

Har tränat, dog nästan. Fy vad jobbigt det var och mina ben gör så ont, hade träningsvärk innan jag ens satt mig i bilen hem. Men skönt va det! Njöt extra av att duscha efter, kände mig mycket bättre efter :) Får se om jag hittar något kul pass i veckan. Detta var något nytt för oss, GRIR, cardio heter det.

Sökte lite jobb och fixade med mina papper och sånt innan också, skönt att ha lite koll på saker och ting! Gillar kontroll och struktur.

Imon (idag) kommer Rickard och Janeth, då ska vi äta gott och kolla på Eva Rydberg som går på ettan, hon har haft många roliga föreställningar så jag har höga förväntningar på denna med, var nämligen 3 år sen sist det gick på TV. Eller 2 år sen den gick på TV men den gjordes för 3 år sen. Nödvändig info jag vet!

Nu ska jag försöka sova, är som vanligt inte överdrivet trött men det ska nog gå, annars har jag 2 tidningar och 6 olästa böcker att läsa, så somna ska jag nog göra. Vi hörs!

xoxo linda