Långt inlägg!

Vad har hänt sen sist? Student x2, bubbelmys och lite så.

Klädsel på Simons student.


När vi skulle till Eslöv, mitt kusinbarn tog studenten :) Så kul att få träffa dom på den sidan igen, händer så sällan.


När jag skulle tatuera mig. Väldigt varm och skön dag! Åt på Spice efter det.



I tisdags var jag ute och åt med My och Janeth på 4 Krogar. Gott!! Gick till hotellet och drack lite gott. Sen hem och boka resa, bokade med Rickard i måndags. Som ni kunde se på bilderna med siffrorna så är det antal dagar som är kvar till jag åker! Idag är det 2 dagar till London.

I onsdags var vi och dansade Zumba på Öjaby precis vid vattnet. Bra pass! Sen bubbla och dricka gott och prata skit.

Detta inlägget skulle upp i torsdags men det ville inte samarbeta. Igår jobbade jag ett långt pass på McDonalds, 14-23, vilket jag inte är van vid. På Virda hade det inte varit någon fara men där står man inte konstant och så. Men det gick bra förutom att hela kroppen värkte. Idag blir det ett lugnare pass, 17-21:30, så det ska gå bra!

Imon åker vi till Göteborg när jag slutat jobba, åker till London tidigt så vi ska stanna över natten.

Idag måste jag även packa eftersom jag inte hinner det imon. Ska även plugga, måste bli klar med en bok som ska lämnas tillbaka senast 25 juni, så måste lämna den idag för annara hinner jag inte. Ligger efter i skolan men som tur väl är så fick vi förlängt med en vecka!

xoxo linda