We're in London! đŸș

IgĂ„r Ă„kte jag, mamma och My till Göteborg runt galv 5. Jag slutade jobba 14:15 men var kvar i en halvtimme och bara pratade med en kollega, trevligt men dumt för jag borde packat istĂ€llet! Men det var ingen fara för dom var ungefĂ€r lika redo som mig 😉
NÀr vi kom fram till hotellet pÄ flygplatsen gick vi ner och Ät, jag tog en Caesar sallad, helt underbart god var den! SÄsen var bland dom bÀsta jag smakat! Upp igen för att duscha och sen sova, sov knappt nÄgonting sÄ var död nÀr mobilen ringde 3:45 idag.

Det var köer och likande sÄ vi hann aldrig sÀtta oss och vÀnta utan det blev raka vÀgen igenom alla kontroller och sen direkt pÄ flyget. Det tog ca 1:45 att flyga. Lyckades somna lite.


Alla resor gick bra och vi kom fram till hotellet runt 10-11 tror jag, lokal tid. Vi fick inte tillgÄng till rummet fören 1-2 sÄ vi drog ut lÀngst med Oxford street. Har handlat en hel del bara idag (och sÀrskillt pÄ Primark), och fick vÀrldens minsta och sötaste pÄse i en annan affÀr! Har fotat allt men som My skrev, vi ska visa Janeth live hemma först ;) Köpte ett par hÀftiga leggings, troligen Àr jag den Ànda som faktiskt gillar dom sÄ mycket, förutom mamma ocksÄ kanske.
Börjar fundera pÄ hur min stil kan ha Àndrats sÄ, och nÀr den gjorde det. Men det Àr kul att sticka ut lite med klÀder.

Vi har inte besökt nĂ„got typiskt turist-igt Ă€n, som typ Big Ben och sĂ„, dĂ€rför kĂ€nns det inte riktigt som att man Ă€r i London. Det kĂ€nns mer som att vi Ă€r i Turkiet för vi har nog lyckats hamna i ett sĂ„nt omrĂ„de, typ Londons Rönemyr. Men jag totalt Ă€lskar deras dialekt i detta land och (förlĂ„t R 😇) killarna blir ju nĂ€stan snygga bara av att de har brittisk accent.

Nu har alla sovit en stund, typ 2 timmar eller nÄgot. Helt slut i kroppen alla 3 och ont i fötterna. Alla sov dÄligt pÄ flygplatsen sÄ vi behövde detta. Snart ska vi ut och Àta, och sen fÄr vi se vad som hÀnder.

xoxo linda