God morgon!

Det gick bra att jobba igår trots lite ilska, men det är sånt man får ta helt enkelt :) Jag hann in till gymnastiken till ca kvart i 6 så jag kom lagom till huvudmomentet. Min station va räck och där var dom inte så duktiga och det resulterade i träningsvärk i armarna känner jag nu!

När vi kom hem så gjorde jag först inte så mycket, men sen började jag plugga och satt med det till halv 1. Snart klar men är inte ett dugg nöjd... Ska ta och läsa igenom det när jag är helt klar i alla fall så får vi se.

Idag ska jag fortsätta plugga och även dammsuga och byta lakan, helst innan vi åker till IKEA i eftermiddag. Ska även färga håret idag med, bli av med utväxten sen ska även det svarta (som mest är brunt nu) bort för jag har planer på en annan färg där, men det ska jag se med Petra om hon kan fixa. Vad mer då? Inte mycket, tacos och Let's dance ikväll också. Tror det blir en super bra fredag, vädret verkar också bra med tanke på hur det lyser bakom rullgardinerna!

Ha en bra fredag så får vi se om jag tittar in igen. Jag hoppas på att min beställning från Fokiwa kommer idag, och att jag får allt, och då kan jag visa upp den! Det är mest vår/sommar kläder men det går ju att använda nu ändå.

xoxo linda