Halvdör

Sitter på Radix och känner mig nästan mer död än levande, ska absolut vila när jag kommer hem! Beroende på när kusin kommer så kanske jag sover efter.

Har sökt två jobb idag kan man säga som är i sommar, och det är på ett gymnastikläger. Har redan fått jobb där men då är jag ju i London under utbildningen och har inte fått besked kring det än... men nu har jag sökt igen och denna period är lite senare. Vill ju gärna veta så jag vet när jag kan ta semester på McDonalds, men måste prata med chefen först, så krångligt det där.

Efter dom sökta jobben så skrev jag om planeringen till gymnastiken. Bara jag och My igen så man kan inte göra så mycket, och nästa vecka jobbar jag så då blir det bara My och Janeth. Och nu sitter jag och pluggar lite, läser ett pdf dokument men är så trött att jag inte riktigt registrerar vad jag läser.

xoxo linda