Min dag!

Har hållt på att plugga i ca 5,5 timme nu och det känns verkligen i huvudet och nacken! Sitter så dumt här hemma (i mitt rum) men samtidigt så är det ju i mitt rum som jag trivs bäst. Jag har fortfarande inte fortsatt att skriva på uppgiften i dokumentet men jag har skrivit några sidor med anteckningar som jag ska gå igenom och skriva om och så. Ska fortsätta imon men då tag jag tåget till stan och sitter på biblioteket där, då ska jag förhoppningsvis ha skrivit klart första delen av uppgiften, har ju redan gjort andra men den ska gås igenom med. Målet är tatt jag bara ska sista delen imon när jag slutar! 
Göran har gjort mig sällskap en stund idag och fick agera modell. Även Lisa har varit här till och från och gosat. 
 
Har inte gjort mer än detta idag så jag har inte mer att skriva. Igår så jobbade jag ju med syrran och när vi kom hem blev det mat. Runt 19-tiden kom My ner till mig och då kollade vi på 2 inspelningar jag hade, Oscarsgalan och Let's dance och samtidigt åt vi massa gott tjockissnacks! Längesen man faktiskt åt så, det brukar bara bli att man små plockar lite, men nu åt vi så mycket vi ville! Lugn och skön söndag med andra ord. Var döds trött när jag skulle lägga mig för jag fick ju bara 4 timmars sömn efter jobbet, så jag somnade fort! 
 
Fick även mejl från CDON.com om HP boxen jag beställt. Det kommer ta ännu längre tid innan det kommet för dom skrev att den inte fanns kvar på lagret längre. Skit dåligt tycker jag, på något sätt borde dom väl ha kolla på sånt och ta bort den från hemsidan om det har kommit in tillräckligt med beställningar? Som sagt, tur att jag inte batalat det än för då hade jag blivit skit sur! Hoppas bara inte att kläderna från Fokiwa tar slut på lagret för då kommer jag inte få dom alls. Får hoppas på det bästa! Och sen får vi se när HP kommer...
 
xoxo linda