@ Radix

Sitter på Radix just nu och gör typ ingenting. Vill helst inte söka några jobb eftersom jag är nöjd med dom jag har. Var ju på intervju i Hjortsberga om en heltidstjänst och när jag berättade för min coach att jag tackat nej och blev vikarie istället så blev han helt paff. Men, det var bara i 3 månader det skulle pågå, ska jag då säga upp mig från 3-4 jobb för att ha heltid i 3 månader, och sen inte ha något jobb alls till sommaren? Han förstod mig precis efter att jag hade berättat hur länge tjänsten varade. Detta var ju för några veckor sen nu. Men jag är ändå nöjd med mitt beslut, det var inte impulsivt utan faktiskt mer genomtänkt men man kanske först tror.
 
Idag händer det inte överdrivet mycket. Hoppas på glada besked från Rickard men det kan dröja några dagar till. Väntar även på besked från "jobbet" i sommar, mejlade ett svar i söndags och dom har fortfarande inte svarat, börjar bli lite nervös. Ikväll är det boxning som gäller, hoppas det går bra trots min träningsvärk från måndagens två pass. Dansade även igår men det ger ingen träningsvärk.
 
Vädret är helt underbart även idag så jag borde egentligen göra något ute, men vad? Hade varit mysigt att gå runt sjön med R men han jobbar så han slutar senare än mig. Skönt med sol i alla fall :)
 
xoxo linda