Kom med posten!

Nej jag är inte gravid. Nej vi planerar inte att skaffa barn än. MEN, när jag och syrran var på en "marknad" så hade dom väldigt söta body:sar där och dom var dessutom billiga så jag köpte 3 stycken. Det var en tjej där som berättade att hennes tjejkompis köper på sig saker tills det är dags, typ kläder och barnvagn och sånt. Så då tänkte jag med att det kan jag göra, nu tycker jag i och för sig att vagn är lite väl överdrivet, men kläder går bra. Man vet ju ändå aldrig om det råkar hända och då är det bra att ha lite kläder, det kan även va bra att ha även om vi i framtiden planerar in en graviditet. Jag har aldrig berättat att jag köpt bebiskläder för jag har 2 män i min närhet som skulle börja nojja och tro massa saker och vara almänt negativa till detta, så därför har bara mamma och My vetat om eftersom dom var med. Förra veckan var jag inne på deras hemsida och kollade och beställde hem 4 body:sar och 4 dregglisar. Och ännu en gång, nej jag är inte gravid och vi försöker inte bli det heller. 
Detta var alla och jag tycker att alla är supersöta! Som ni även kan se så har jag köpt så att dte är till både flicka och pojke, jag hoppas givetvis på att få i alla fall en av varje någon gång så jag kan få använda dom! 
På Cubus hade dom 2 jättefina i vintras, en med fluga och en med slips, och jag tänkte köpt en sån till Jack, men eftersom han inte var född och så än så ville jag inte. Nu ångrar jag att jag aldrig köpte till mig själv... Alla body:sar förutom 1 är i "storlek" 3 månader medan den andra är i "storlek" 6 månader, och det är den med långa armar. Den va så söt så ville ha den ändå! Fördelen med kläderna är att det går egentligen att använda på båda könen, även om många säkert skulle bli fundersamma med rosa på en pojk. Men men! 
 
Jag och My har massa bebiskläder från när vi va små som vi ska använda, men kul att köpa eget ju :) Nu ska jag bara leta upp ett bra ställe att förvara dom på, har gömt dom 3 första jag köpte i garderoben så att männen inte skulle se och börjar undra. Men nu vet dom när dom läser detta och förhoppningsvis blir det ingen som börjar nojja eller flippa ur ;) My har köpt hon med, vi tycket båda två att det var en bra ide att samla på sig lite i förväg. Något som hade varit väldigt bra att samla på sig är egentligen blöjor för det går ju åt något otroligt och så kostar det en del, men det tycker jag känns för mycket. Kläder känner jag går bra. 
 
xoxo linda