Bowling!

Igår var det typ personalfest eller afterwork eller vad vi ska kalla det, med McDonalds och det var riktigt kul! Började med bowling och där var jag lite sämre, men spelade med chefen och hon var grym! Fick ner typ alla hela tiden! När vi va klara där gick vi till Bishops och åt och sen gick jag och Elin till McDonalds för att störa dom 2 som skulle stänga :) 
Jag minns inte när Elin stack men vi andra va kvar till typ halv 4 och sen gick vi för att hämta min bil. Häng hos H efter det, typ efterfest fast ändå inte fest. Satt uppe till 10 typ och pratade. 

Vid 10:40 hade jag tid för ansiktsbehandling och det var så skönt! Efter att inte ha sovit på hela natten plus att jag blivit förkyld igen så var det så skönt att ligga och bli ompysslad :) köpte även med mig ansiktstvätt, dyrare och förhoppningsvis bättre än det jag använder nu! Vi sa även att jag måste få in rutiner så att jag faktiskt börjar ta hand om min hud.

Var på medarbetarsamtal igår och det gick över förväntan! Fick veta att jag blev månadens medarbetare i september! :D
Och sen fick jag veta att alla arbetsledarna plus chefen tror på mig så pass mycket att jag skulle kunna bli arbetsledare jag också. 
Nu har jag verkligen fått en rejäl spark i baken med mitt självförtroende, att få veta dessa 2 saker är i stort sett bekräftelse på allt, den ända som sätter gränserna är jag. Tyvärr tror jag inte på mig lika mycket som dom andra, men jag ska ge det en chans! Där har jag en framtid och det är bara upp till mig :) och sen är det ju inte fy skam med lite lönehöjning heller ;)

På grund av för lite sömn så ligger jag i sängen och känner mig typ bakis fast jag inte drack något igår. Gick tillbaka till H och sov där tills han skulle jobba så fick ihop ca 1,5 timme där. Nu ligger jag bara och läser SOLO :) men det var riktigt kul att träffa personalen utanför jobbet, härliga människor :)

xoxo linda