God kväll!

Sitter för ovanlighetens skull vid datorn just nu och skriver, tänkte nämligen kolla efter resa till London :) Har glömt kolla detta med Elin, men vi tänkte boka en resa vecka runt 11, alltså i mars. Hinner nämligen inte tidigare för jag kommer vara under utbildning på McDonalds och My hade skola så det klaffade inte fören då. Hoppas detta blir bra för henne också. Ska bli superkul att få hälsa på henne i London :D 
Så road känner jag mig just nu. Har inte hunnit kolla något ännu så har inte hunnit bli kul än! Har igång Dobidoo samtidigt. Har påbörjat pluggandet av handledarboken från McDonalds men orkade inte fortsätta nu, känner att jag måste vara 100% fokuserad och det är jag inte nu. Tränade innan så är ganska trött, så jag kör lite plugg imon när jag har fixat allt som behövs innan jag åker till Växjö, då är det personalfest! 
 
xoxo linda