I did it!

Har precis sagt till chefen att jag vill prova att bli arbetsledare, och hon blev jätteglad :) känns så otroligt skönt att några tror på mig så mycket när jag själv inte ens hade dom tankarna! Och särskillt när chefen är inblandad. Det som gäller nu är att vi ska boka in 1 timmes möte för att gå igenom lite saker, och det ska vi göra helst nästa vecka! Så ska hitta en dag som passar mig bra :) 
Måndag hade funkat men kan även på tisdag om hon inte har möten då, är ju en del medarbetarsamtal kvar att göra plus nya anställningar. På tal om det, så kul med nytt folk!

Annars då? Sov i Växjö inatt med Elin och hennes kompis hos H. Låg och pratade typ hela natten så sov lite sisådär mellan 8:30-10:30 typ. Vaknade en del och sen när man visste att klockan snart skulle ringa så var det lite meningslöst. Värre va de för dom andra som hade skola redan vid 8, då fick dom pallra sig upp, bakis och pigga efter studentfesten igår. Men kul hade vi även om jag är som en zombie idag. Har min andra rast nu och jag känner mig såååå seg!

När jag slutat åker jag hem en runda och sen vidare till J, lite film och sen ska jag sova! Jobbar 19-4:30 imon så behöver all sömn jag kan få efter att ha sovit dåligt denna veckan. Det positiva är i alla fall att jag har blivit lite bättre med förkylningen :) 

Hälsade på My på jobbet igår och mamma va med henne där, så söt hon va bakom disken! Fick även mitt diplom igår, eftersom jag blev månadens medarbetare, rätt stolt över den ;)
Nej, nu ska jag på toa och sen stämpla in!

xoxo linda