På jobbet!

Hejsan hejsan!
Ännu en gång är jag otroligt dålig med uppdateringen men jag har verkligen inget kul att skriva om. Jobbar fortfarande varje dag, tar det så lugnt jag bara kan när jag är ledig.

Pappa hade räknat ut att jag jobbar 79 timmar denna veckan, det är nästan 200% . Men jag hoppas det lönar sig! Håller ju på att spara så mycket av lönerna jag kan så jag kan flytta hemifrån. Hittade en lägenhet idag i Vislanda, men är inte säker på att jag vill bo där.

Nästa vecka har jag 2 skit pass på McDonalds. Måndag jobbar jag 11-21 och lördag jobbar jag 19-4:30. Hade H varit arbetsledare hade jag inte klagat för han är så rolig och skön, men nu är det två som jag inte tycker om något särskillt alls... H jobbar under mitt pass på måndag men det är inte han som bestämmer då, så vi får väl se hur det blir. Han sa att jag fick ringa honom efter lördagspasset om jag behövde gråta, tack! Känns som att det kan behövas, men jag hoppas jag får fel och att det blir roligt.

Om 15 dagar åker jag till Spanien med My och Janeth, ska bli så skönt att komma bort! Ska slappa och läsa massor :D men kommer sakna familjen och J och den lilla familjen.

Behöver vara ledig snart, haft huvudvärk i 4 dagar nu och det är inte helt omöjligt att det beror på jobbet. Nu är det upp till mig hur mycket jag vill jobba på Virda utöver mitt schema för nu ska jag lägga in mig som tillgänglig på nätet, och då bokas jag in på dom dagarna jag kan. Så får se hur det går :)

Sitter och kollar på Frozen nu, mysig film!! Snart ska vi laga mat. Får se hur dagen slutar, jobbar till 22 så det kommer väl inte hända överdrivet mycket.

xoxo linda