Quidditch

Har precis läst ut den förra boken; gick fortare än vad jag trodde. Därför hoppas jag hinna läsa ut även denna innan vi åker på söndag. Har jag bara lite kvar kan kan jag lika gärna lämna den hemma och läsa ut när jag kommit hem igen.
Som man kan se på bilden är Göran med i sängen och gosar, Lisa ligger på resväskan och sover. 

När vi hade vaxat oss igår (som gjorde lagom ont!!!!) så gick vi in på Gina och kollade lite för jag hade sett snygga träningskläder när jag hade natt på McDonald's en gång (vi städar utanför) och ville se dom på nära håll. Slutade med att jag köpte 2 sport BHar, 1 träningslinne och 4 trosor. Ska försöka ta kort på detta imon! 
Dom hade snygga byxor med men vet inte riktigt om jag ska köpa eller inte. 

Något annat jag tror jag glömt berätta är att jag blev godkänd redan dagen efter jag lämnat in sista skoluppgiften så den kursen är klar! Och igår skickade jag in att jag avbryter mina studier, och då sökte jag även till undersköterska utbildningen på Allbolärcenter. 

xoxo linda