Celsius!

Har nog problem med koffein, tål det inte fullt ut tror jag... tog en Celsius på vägen hit till gymmet och jag är snurrig, inte i huvudet utan i ögonen. Känns som dom rullar runt och har svårt att fokusera. Kommer snart börja skaka.

Provade en för första gången i somras för jag hade sovit så dåligt i ca 2 veckor, runt 3-4 timmar per natt och mådde lite psykiskt dåligt. Jag hanterade den drycken väldigt dåligt, yr, skakig, konstig i hela kroppen och ont i magen. Det varade hela dagen. Trodde det berodde på sömnen men nu har jag både ätit och sovit bra. Min kropp är ju inte van vid koffein så kan vara därför, hade problem med energi dricka för 6-7 år sen och har inte druckit sen dess. Reagerade likadant redan då.

Jag hoppas på lite extra energi nu i alla fall, för nu är det dags för Zumba! För övrigt så var drickan god. Köpte 2 stycken för 3 månader sen har jag för mig,en wild berries och en mango. Idag tog jag mangon och den var faktiskt god! Gillar inte mango egentligen, men den blir det eventuellt fler gånger.

xoxo linda