Gott och blandat!

Blev att jag ska jobba över idag. En i personalen kom igår och frågade om jag i värsta fall kunde stanna till kvart i 6 idag, och jag sa att det inte var några problem för det är ju bara en halvtimme extra. Detta var inget som chefen visste att jag sagt.
Hon kom in för en stund sen och sa att jag ska vara kvar extra och att hon hade lovat barnets mamma att det gick bra att barnet var kvar längre, och detta hade hon lovat innan hon visste att jag gick med på det. Men! Nu ska jag kanske vara kvar till 6, kanske till och med senare och det kan inte jag. Ska dansa vid 18:30 i Växjö och jag ska hämta My innan det, alltså måste jag iväg härifrån absolut senast 6.
Lyckades lösa det att en annan tar hand om X i fall det blir längre än 6, men ändå.

Tycker det är dåligt att lova något utan att prata med den som jobbar med personen ifråga. Tänk om jag inte kunde stanna alls? Då har hon godkänt det men inte kollat om det finns någon som kan stanna. Riktigt dåligt...

Annars då? J fyllde 25 i söndags och på fredag fyller hans son 8, så på lördag blir det kalas för dom. I fredags var jag och J i Ullared, blev spontant och så men älskar Ullared så jag är nöjd!

Blev godkänd på sista skoluppgiften också btw, fick svar dagen efter att jag uppnådde G. Hur härligt är inte det? 😀 jag är stolt över mig själv faktiskt, och jag var duktig, det tycker jag i alla fall! Dels att jag ens kom in av alla sökande och dom som säkert var så mycket bättre, men JAG fick en plats. Och jag har klarat 1 av 4 uppgifter utan komplettering och 3 av 4 uppgifter med väldigt enkla kompletteringar. Så jag anser mig vara duktig, det är trotts allt universitet.

När jag slutat ska jag hämta J som ville kolla på dansen, och så ska jag sova hos honom, och så ska jag hämta My. Imon blir en lång jobbdag för gymnastiken drar igång! Ska bli kul men alltid lite nervöst/oroligt den första gången.

Här kommer en fin bild från McDonald's soprum, har fått spendera en hel del tid där inne. Men jag gillar det, skönt att komma bort från alla människor!


I torsdags var jag på hockey med mamma och några hon känner. Såg McDonalds reklamskylt och jag tycker den var riktigt bra!


Något tragiskt som hänt är att vi har mist en familjemedlem, och det är Mys ökenråtta Siddh. Han har det bättre nu men så hemskt att säga hej då till honom. Fick SMS från mamma efter hon varit på djursjukhuset att han hade fått somna in. Var på jobbet då så när jag bröt ihop fick en panik och fattade inte vad som hänt.
Du har det bättre nu, älskar dig ♡

xoxo linda