Mobilskal 🐧

BestÀllde hem 3 mobilskal och ett mobilarmband (till trÀning) i tisdags och dom kom i torsdags och fredags, jippie! Var sÄ trött pÄ mitt flipcover skal sÄ jag bytte direkt till ett av de nya, hade inga vanliga sen innan dÄ det inte fanns i telia butiken eller i Ullared.
Jag har inte tagit kort pÄ nÄgot mer Àn den jag har nu och det Àr en söt pingvin!

Rosa givetvis! BestÀllde Àven nyckelringa för jag hade inga till J:s nyckel, och sÄ ska jag nog byta ut nÄgra jag har.
Bilder pÄ alla skal och nyckelringar kommer upp i veckan. Ska försöka imon.

(Tror jag glömde skriva det innan, men ska till tatueraren imon och dÄ hoppas jag att han har tid att fylla i mina konturer eftersom dom inte var helt jÀmna. Hoppas han gör Àven dom gratis som han gjorde i nacken. Tar min kusin Julia med mig! J skulle pÄ en playdate sÄ han och jag fÄr boka tid en annan gÄng helt enkelt!)

xoxo linda