Plugg!

Sitter och rättar den sista uppgiften på första kursen i skolan. Jag ska ju hoppa av men först vill jag ha den första kursen godkänd så man har lyckats med något i alla fall. 
Spegelvänt och fint! Katten är fin i alla fall, trotts sin fåntratt. 
 
Jag är klar för tillfället, ska bara upp till mamma och redigera och sådär så jag får den i word format, har fortfarande inte det på min dator. Ska nog tjata på mamma lite också, hon som sagt att hon skulle köpa det och det är ett tag sen nu. 
 
Hoppas jag blir godkänd på denna nu, hade inget svårt att komplettera men man vet ju aldrig med läraren, hon är lite speciell... När jag är godkänd så meddelar jag skolan att jag inte är kvar och då är den historian över. Känns både bra och dåligt att hoppa av. Men man får svälja dom dåliga tankarna och försöka tänka långsiktigt, det kommer bli bäst såhär! 
 
xoxo linda