Söndag!

Sitter på jobbet just nu, tråkigt väder och svajigt humör på barnen så vi tar det lugnt idag. Har satt mig med mitt schema och kollat vilka dagar och tider jag kan jobba, och skickat det till McDonalds. Har fått ta ledigt en del dagar där för att mitt schema där krockar med Virda. Nu vet hon vilka dagar och tider jag är tillgänglig på så slipper jag ta av mina semesterdagar, förutsatt att chefen nu kollar på detta när schemat läggs.

Annars då? Kalas igår, trevligt! Va på marknaden innan det och hittade ett par byxor som jag ska prova till zumban :) Träffade lite släktingar och så där med.
Mindre kul med dagen var att jag upptäckte att mitt bankkort är borta, ringde och spärrade det igår kväll och får ett nytt senast torsdag.

Tjejkväll i fredags och det var riktigt roligt! Var hemma hos J vid halv 3 tiden, lagom trött! Men så värt det :)

Ska sova hemma en del i veckan, måste ta hand om katterna och så saknar jag dom massor! Får väl fixa en del hemma med kan jag tänka mig.
Men idag åker jag hem och slänger in en maskin med tvätt och sen åker jag tilö Vislanda igen, ska skynda mig för J har hemma match och jag vill hinna se sista halvleken (missar första pga jobbet) så man hinner se honom spela lite i alla fall. Men vi får se, inatt är sista natten hos J tills senare i veckan!

xoxo linda