Vill tatuera mig!

Är så sugen på att tatuera mig igen och jag och J har faktiskt pratat om att göra det samtidigt för han har lite som han är sugen på. Jag ska göran min 7a, men vill nog även göra ett citat och dödsrelikerna. Lite Harry Potter nörd ja... Tänkte lägga upp bilderna igen på varför jag ska göra en 7a.
Jag ska bara fundera på hur jag vill ha dödsrelikerna och citatet. Har redan ett citat men vet inte vilket typsnitt jag vill ha, och var jag vill ha det. Funderar på att göra den ihop med symbolen. Får fundera lite... Vi ska eventuellt boka tid och jag tror inte att vi får tid i år, så hinner ändå fundera.
Jag kan ju göra bara 7an men vill verkligen inte betala 500:- för en siffra, då ska det ju vara något mer. Men först måste jag ta tag i konturerna på rosetterna så det blir gjort också. Är ledig den 22 så får väl åka dit då. ska höra med Jonas (tatueraren) om dom kommer börja ha öppet på helgerna eller inte. 
 
xoxo linda
#1 - Syrran igen

Han kommer ha öppet i helgen. Robin ska tauera sej en lördag i oktober så kolla med honom.

#2 - Syrran igen

Han kommer ha öppet i helgen. Robin ska tauera sej en lördag i oktober så kolla med honom.