Pjuh!

Varit ett par intensiva jobbdagar nu med massor av folk! Idag va den "värsta" för mig men det gick rätt bra till sist. Tyvärr är jag helt slut efter varje pass med huvudvärk, utmattad, ont i fötterna/hälarna och smalbenen + vaderna typ krampar, är nästan sängläge direkt när jag kommer hem!

Blev spontant pizzamys med mamma ikväll, och lika spontant jobbpass imon... ville verkligen va ledig för jag har ingen lust att jobba 7 dagar i rad med bara en ledig dag innan jag ska på att igen. Men det gick verkligen inte att lösa gör när folk väl svarade sa dom nej... och då känner jag att jag måste ställa upp. Kanske är det jag som behöver hjälp någon gång? Så ska jobba 11-14, förhoppningsvis mindre om dom inte behöver mig mer, så det är inget långt pass alls vilket blir lagom i så fall. 
Men pizzan va god och vi blev mätta båda 2 :) 

Ligger faktiskt i sängen nu och ska väl sova snart. Måste bara smörja in mig tror jag för har börjat få typ eksem, aldrig kul... och speciellt inte när man jobbar och tvättar händerna i bakteriedödandervål så pass ofta, huden hinner liksom inte läka då. Men har blivit extra känslig med huden senaste 2 veckorna tror jag? Hoppas det går över snart :)

xoxo linda