Byta lakan!

Katterna fäller så otroligt mycket denna sommaren, betydligt mycket mer än vanligt, så mina sängkläder va såå äckliga. Har bara bytt övre halvan av sängen för som man kan se på bilden har jag 2 hjälpredor som gärna är ivägen. Dom älskar rena lakan båda två. ♡
Hon älskar filten hon ligger på men den åker i tvätt också för den har börjat klia, så jag byter till en annan filt hon älskar när hon väl släppt ifrån sig den jag har nu. 
Göran har tagit plats på tvättkorgen och har nu slutat tvätta sig, han ligger istället helt utslagen på den och sover. Rätt kvavt idag och det tar på dom 2 små liven också. Det regnade innan men det känns som det hade varit bättre om det bröt ut helt med åska och sånt med, även om jag starkt ogillar åska. 

Det blev lite ändrade planer. J behöver jobba över 3 timmar så jag har inte åkt än. Tog en dusch innan i alla fall. Men jag åker när vi ätit här hemma och börjar måla ändå, andra omgången går ju mycket fortare så det ska nog inte vara några problem. 

xoxo linda