Harry Potter!

Ikväll går Harry Potter 1 på TV och jag kollar givetvis! Ligger inte klistrad framför då jag håller på att tvätta bebiskläder och kollar i mobilen. Har tvättat 2 maskiner och den 3dje är igång, kommer blir ungefär lika många till men det fixar jag imon när My inte behöver maskinen. 
Har velat vänta med att tvätta kläderna för det känns som dom kommer ligga och lukta sen igen innan användning, men jag har ju ocksp nämnt min oro inför för tidigt förlossning så nu vill jag istället ha klart allt och hellre vänta 1-2 månader än att känna mig stressad över att jag kanske inte hinner bli klar. Vi har lådorna öppna i bebismöblerna för att vädra ur dom så då borde det inte lukta sen, men just nu ligger sakerna jag tvättat i en påse, förutom dom 2 maskiner som hänger på tork! Men allt blir nog bra till sist ändå :) 

Det var en sötnos som kom och va lite ensam, han pep och ville gosa. Tycker om när han är sån för han är sååå mysig att pussa på och han verkar dessutom gilla det han med :) och tjock som han är så kan han inte sitt-ligga utan att ena bakbenet åker upp. Min tjockis ♡

Från en tjockis till en annan! Tror inte jag visat det lilla jag köpte i Turkiet, men här är 2/3 av en dress jag köpte. Inte så snyggt att ha ihop för man ser ut som värsta blomsterlandet eller ett ogräs, men tycker dom är charmiga :) fanns massa olika men J och hans syster gillade denna mest så då blev det den. Skön är den för det är svalt material och så får jag plats i plaggen. 
Kanske My kan köpa en i en annan färg åt mig? Har lite saker jag är sugen på men hon ska ju få plats med sina saker först och främst. Har dock krav på 2 snapsglas/shotglas men det vet hon!

Ska lösa lite korsord och så får vi se om jag orkar byta i maskinen sen, den är klar ca 10 över 12. My har ändrat biljetten med så nu är allt fixat med bytet också, skönt! 

xoxo linda