Lördag

Idag är det lördag och denna helgen är det även Karl-Oskar dagarna, med Rix FM festivalen ikväll. Ska gå då jag jobbade förra året, skulle egentligen jobbat idag men sen blev det ju som det blev. 
Ska dit med My och J, eventuellt hennes kille med. Får se vad vi hittar på och om det är något att ha, det va inga artister jag va super sugen på att se, men ska dit ändå. Vet inte hur länge vi stannar heller och hur jag kommer orka, har nämligen ont idag. Är trött som vanligt men har även en mensvärks liknande smärta som strålar ner till knäna, ont i hälarna och ryggen, och när jag gick till köket innan så blev magen stenhård. Måste bli bättre på att ta det lugnt tror jag.

Men jag hoppas och tror på en trevlig kväll i alla fall! Och hoppas vädret är på vår sida, hade varit skönt med sol så man kunde haft klänning. 

xoxo linda