Trött!

Känner mig tröttare än tröttast idag. Kom hem från J för ca 30 minuter sen och efter några pussar med katterna blev det sängen för mig! 
Och här tänkte jag ligga ett tag. Va marknad och kalas igår vilket tog lite väl på kroppen, fick ont i magen och benen + hälarna ville inte. Ont i vänster vad även idag och magen har gjort ont till och från, även känt ett slags tryck neråt. Vill ju inte ha ont, vet inte vad det beror på och vill ju ha ungen kvar några veckor till.

Imon är det dags för BM besök och jag längtar! Tycker det är kul att gå dit och är alltid lite nervös inför besöket. Det tråkiga med imon är att jag ska ha varit fastande sen 20:00 ikväll för vi ska göra ett sockertest och J jobbar så han kan inte följa med. Det positiva är att vi får veta om jag löper risk för att utveckla graviddiabetes och My följer med istället. Så glad att jag har sällskap för jag ska inte bara vara fastande, jag ska även sitta där i 2 timmar innan jag får gå hem.
Tänkte ta upp det här med barnets kurva, hur vi ligger till om den skulle komma för tidigt, jag vill ha en ny tid hos sjukhuset för att få fortsätta min sjukskrivning men även för att få se hur det har gått nu när jag varit hemma från jobbet. Vill veta järnvärde och blodtrycket då jag varit yr ett antal gånger sen jag va hos BM sist, men det har jag alltid fått veta hittills, förutom sist för då kollade dom inte ens järnet, dåligt tycker jag och jag frågade ändå om dom hade glömt det. 

xoxo linda