Ute och njuter!

Lovade den lille mannen att vi skulle ut idag för det blev aldrig av igår, och med tanke på deras matkoma dom åkte på igår så gjorde det nog inget. Lisa ligger i sin låda som vanligt men Göran myser. 
Sitter i motljus och med glasögon på så ber om ursäkt för hur bilderna blir, jag ser nämligen inte hur kvalitén blir. Men jag tror ni kan se vad dom föreställer. 

Vad gör jag då medan han äter gräs och hon sover? 
Läser och solar. Och vaktar katten. Körde precis förbi en lastbil så han blev lite rädd och nervös. 

Innan idag va jag och pappa på Lidl. Sen hem och vila ett par timmar! Har skött mig hittills med järntabletten så hoppas på piggare humör. 
Även om jag inte kunde åka med till Turkiet så är jag tacksam att vi ha värme här också, även om jag är avundsjuk på deras möjligheter till bad. Ni får bada åt mig också! Alla här hemma hälsar! ♡

xoxo linda