Gott nytt år!

Idag ska vi faktiskt bara vara hemma, bara vi 3 och katten. Jag känner att jag inte orkar mer än så, speciellt nu när hon är så liten och allt är mycket enklare hemma. Men trots det så ska vi försöka anstränga oss ikväll, klä oss lite fint, ha 3 rätters och spela bingo! 

Julafton firades först hemma hos mamma och pappa + My med lillan och sen åkte alla utom pappa till mormor. Jocke och resten av barnen kom också. Där ungicks hela tjocka släkten och det va som vanligt väldigt kul, vi är alla speciella i släkten men jag älskar att umgås med familj och släkt. 
Lillan fick mest julklappar av oss alla, såklart. Men även jag fick många fina, är så nöjd med allt både till mig och henne. Bäst var en bok som My köpt i julklapp åt Ellie, den heter "Masken My upptäcker världen". Alltså jag dog när jag läste titeln, så kul! 

xoxo linda