Hejsan!

Fick lite skäll från syrran att jag ska blogga mer, får försöka bli bättre! 
Idag har vi inte gjort mycket, J har varit sjuk så han va hemma från jobbet både igår och idag, lillan är med dålig men känns som hon börjar bli bättre för hon har sovit något bättre än dom senaste dagarna. Hon har i stort sett bara sovit vid bröstet och enbart under natten men hon har somnat under dagen och J kom in med henne 00:47 så då har hon lyckats sova utan mig. Hoppas hon blir frisk nu dom sista timmarna innan julfirandet. 

Jag hämtade ut mitt PS1 som jag "vann" på tradera. Blev så glad för denna tog brända skivor, däremot så är bilden svartvit och dosorna med "rattar" funkar inte. Så jag har spelat med svartvit skärm och med pilarna på dosan. Det är något fel på uttaget på spelet fär man sätter sladden som ska gå till TVn för dels är ju bilden fel men sen glappar (typ) musiken i hela spelet. 
Ska se om pappa har någon teori och eventuell lösning på detta annars får vi spela det såhär. Har provat med alla dosor vi har och även bytt sladdar så det har vi testat. 
Inte från idag men han har legat helt utslagen medan jag spelat. Sötnosen.

Inatt kom min föräldrarpeng så har swichat el massa och betalat några räkningar så nu är pengarna typ slut igen. Måste fixa ett sparkonto till barnbidraget så lillan har sina pengar på ett eget konto så jag inte råkar ta av hennes. My pratade om att hon skulle fixa någon dag så får följa med då. 

Alla julklappar är fixade och det som är kvar att göra är att jag ska ta med mig alla till huset och så ska granen kläs både i huset och lägenheten. Vi gör alltid det den 23 :) något vi började med förra året är att vara med på uppesittar kvällen. Kommer vara lagom trött när jag kör hem inatt :p men tar med mig alla kläder och saker jag behöver ifall det blir så sent att vi stannar över natten, man vet aldrig. 

xoxo linda