Sömn

Vi har haft 2 bra nätter i rad men natten till igår började det tyvärr vända igen och nu är det som det varit fört ungefär. J kom in med lillan vid 01:17 tror jag den va och sen dess har jag varit vaken, och jag sov ca 2-3 timmar innan han kom in med henne.
Jag är så trött att jag snart bryter ihop. Hon har somnat på mig men så fort man rör sig eller försöker flytta på henne vaknar hon. Nu liggammar jag för att försöka få någon form av sömn men hade varit skönt att sluta med det så att hon sov själv igen istället. 

Nu hoppas jag på lite sömn innan jag ger upp. J ska jobba så vill inte väcka honom, så det är bara att ta sig igenom det. 

xoxo linda 
#1 - Syrran

Jädra söt hon är på bilden i inlägget över!
Men jag får väl komma bort om jag har en ledig dag frammåt jul (länge till jag vet haha) så få ni förbereda flaska så kan jag ta hand om henne om det går.