Torsdag!

Allt gick bra på vårdcentralen, prover togs men dom hittade inget. Pratade med 2 sköterskor och båda trodde det berodde på att jag äter så dåligt, jag har inga rutiner och glömmer äta/känner ingen hunger. Så dom sa att jag måste sköta maten (annars kan mjölken ta slut för Ellie), äta mycket kalorier, ta en promenad med vagnen varje dag och inte stressa. Allt det låter logiskt så jag håller med dom. 

Idag har jag skött mig rätt bra, åt frukost, ammade och sen gjorde vi oss i ordning för att ta en promenad (lite otäckt då vissa inte kan köra bil ordentligt) och då somnade hon så när jag gått färdigt och handlat (hämtadr paketet från apoteket också) så gick jag hem och hon har fortsatt sova sen dess. Jag borde egentligen ha vilat under tiden men har fixat och donat lite här hemma, det är inte avkopplande men jag mår rätt bra när jag får hålla på med saker för mig själv. Jag har bland annat bytt ut våra dukar/löpare mot röda!

Och nu sitter jag i soffan och äter, blev rester från igår! Lillan sover ännu och Benjamin  (matvraket) har kommit för att göra mig sällskap. Han vaktar maten även om han inte tycker om det, han brukar försöka roffa åt sig människo mat men just detta luktar tydligen inte gott. Men han vill så gärna ändå.

xoxo linda